۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

فرماندار کرمانشاه خبر داد؛

تایید صلاحیت ۱۲۹ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه

تایید صلاحیت ۱۲۹ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه از تایید صلاحیت ۱۲۹ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۱۲۹ نامزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این افراد از ساعت ۱۲ امشب می‌توانند به صورت رسمی تبلیغات خود را آغاز کنند و تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دهند.

آمویی با بیان اینکه هر نامزد انتخابات می‌تواند یک ستاد مرکزی در حوزه انتخابی خود و یک ستاد فرعی در هر کدام از نواحی ۸ گانه شهر کرمانشاه داشته باشد، تصریح کرد: این افراد همچنین مجاز به تشکیل ستادهای انتخاباتی در هرکدام از بخش‌ها و روستاها نیز هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همچنین از ممنوعیت برپایی ستادهای انتخاباتی در برخی نقاط شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این نواحی شامل میدان‌های فردوسی و کاشانی، چهار راه مدرس تا میدان انقلاب، میدان معلم در سه راهی مسکن و چهار راه نوبهار تا سی متری دوم می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در شهرستان کرمانشاه ۱۱ هزار نفر کار برگزاری و نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را برعهده خواهند داشت، گفت: امیدوارم با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی شاهد موفقیت و پیروزی دیگری برای نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 6034444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha