۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷

امام جمعه اردبیل:

انتخابات سدی در برابر نفوذ بیگانگان در امور داخلی کشور است

انتخابات سدی در برابر نفوذ بیگانگان در امور داخلی کشور است

سرعین- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات عرصه مهم سیاسی و سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان به تصمیم‌گیری مسائل و امور داخلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه پنجشنبه در نشست طلایه‌داران انقلاب با عنوان مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی در بستر تمدن نوین اسلامی در سرعین، اظهار کرد: انتخابات مهمترین عرصه سیاسی کشور است که به برکت خون ۲۲۰ هزار شهید ایران اسلامی زمینه لازم برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور فراهم شده است.

وی به نقش مهم و اثرگذار مردم در اجرای شایسته انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف ملی حضور فعال داشته و در انتخابات نیز این حضور به اوج خود خواهد رسید تا دشمنان را مأیوس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در زمینه وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: بررسی سیاست‌های کلان کشوری در مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار می‌گیرد و مردم با انتخاب اصلح در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در تقویت جایگاه مجلس خبرگان نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه تعیین مقدرات کشور به دست بیگانگان بزرگترین ذلت برای آن کشور است، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در صدد دخالت در امور داخلی کشور ایران اسلامی و تهاجم به این سرزمین مقاوم بوده اما در طول ۴۵ سال با رشادت و دلیری جان برکفان این نظام و مردم ولایتمدار و انقلابی، هرگز نتواسته به مقاصد شوم خود برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با شرکت در انتخابات خطر بزرگ رخنه دشمن به کشور دفع می‌شود بنابراین همگان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی دفاع خود از میهن اسلامی را به جهانیان ثابت خواهیم کرد.

آیت‌الله عاملی از فعالان فرهنگی خواست، «تازه‌های انقلاب» را برای آگاهی‌بخشی مردم از دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب در قالب عکس و از قبل و بعد از انقلاب در معرض دید عموم قرار دهند تا آحاد جامعه شاهد پیشرفت و آبادانی کشور در تمام عرصه باشند.

امام جمعه اردبیل در تبیین دستاوردهای انقلاب، تولید پهباد دریایی در ایران را کابوسی بزرگ برای آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت در عرصه تکنولوژی، تکمیل و توسعه بزرگراه و آزادراه‌ها، تولید موشک نقطه‌زن توسط نبوغ ایرانی در ایام تحریم و محاصره تکنولوژی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است که باید در بین مردم رویات شود.

کد خبر 6035183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha