۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

پس از بازگشت به نساجی؛

الهامی: عصای موسی ندارم که نساجی را درست کنم/امیدوارم شرمنده نشوم

الهامی: عصای موسی ندارم که نساجی را درست کنم/امیدوارم شرمنده نشوم

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی گفت: از حضور مجدد در تیم خرسندم و امیدوارم شرمنده هواداران نشوم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: از اینکه بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی انتخاب شده ام خوشحالم و امیدوارم شرمنده هواداران نشوم.

او ادامه داد: در ابتدا باید از مهدی رحمتی و آلکاراز دو مربی پیشین نساجی تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم کشیدند. نساجی همیشه برای من جایگاه ویژه ای داشته است و خاطرات خیلی خوبی با این تیم داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: در این دو روز گذشته هواداران انرژی مثبت زیادی برای من فرستادند و از آنها تشکر می کنم و امیدوارم شرمنده شان نشوم و بتوانم جبران مافات کنم. من به گذشته ها کاری ندارم و فقط به زمان حال فکر می‌کنم و برای من تیم نساجی از امروز شروع شده است.

او ادامه داد: امیدوارم نساجی روندی را طی کند که اول از همه هواداران خوشحال شوند و پس از آن به جایگاهی که در حد نام نساجی باشد، قرار بگیریم.

سرمربی نساجی درباره جذب بازیکن جدید برای این تیم گفت: لیست تیم پر است و نمی توانیم بازیکن جدید جذب کنیم و من نه کسی را در لیست مازاد گذاشته ام و نه لیست خرید به باشگاه داده ام. اما امکان هر اتفاقی در این ۳ روز وجود دارد.

او ادامه داد: ما قصد نداریم کسی را از کادر فنی حذف کنیم. جودکی و صداقت به کادر اضافه شده اند که با آنها ادامه خواهیم داد. برخی از اعضای کادر فنی شاگردان من بوده اند و شناخت خوبی از آنها دارم.

الهامی بیان کرد: تمام آرزوی من این است که هواداران شاد باشند و روزی که از نساجی می روم هواداران مثل دفعه قبل از تیم راضی باشند. من با دل خودم به نساجی آمده ام و هنوز قراردادم را امضا نکرده ام.

وی در پایان گفت: نساجی خانه من است و با هواداران این تیم ابراز صمیمیت می کنم. نساجی یک تیم نیست بلکه هویت یک باشگاه است. من حضرت موسی نیستم که عصایم را بگذارم و شرایط درست شود. همه ارکان به همراه هواداران باید دست به دست هم دهیم تا نساجی بتواند به روزهای خوب باز گردد.

کد خبر 6035793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha