۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

مدیر کل راهداری مرکزی:

۸۰۰۰ کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی استان مرکزی برف‌روبی شد

۸۰۰۰ کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی استان مرکزی برف‌روبی شد

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی با اشاره به آغاز بارش برف از ۲۴ ساعت گذشته گفت: بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر باند از راه‌های ارتباطی این استان تاکنون برف‌روبی شده است.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تلاش مستمر راهداران برای باز نگه داشتن راه‌ها خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۱۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی سطح جاده‌های استان پخش شده است.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش برف از ظهر روز گذشته تاکنون ۸۰۰۰ هزار کیلومتر باند از راه‌های استان مرکزی با تلاش راهداران برف‌روبی شده که همچنان تداوم دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیشترین میزان بارش برف را در شمال استان عنوان کرد و گفت: راهداران شهرستان‌های ساوه و زرندیه از روز گذشته مشغول برفروبی و نمک پاشی هستند و در راهدارخانه‌های سراسر استان تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در حال حاضر همچنان شاهد بارش برف در جاده‌های ارتباطی شهرستان‌های زرندیه، ساوه، دلیجان، اراک، شازند و خمین هستیم که انتظار است مسافران و کاربران جاده‌ای از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم به سفر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

کد خبر 6036898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha