بن حبتور: نقش ایران در حمایت از مقاومت فلسطین برجسته بوده است

بن حبتور: نقش ایران در حمایت از مقاومت فلسطین برجسته بوده است

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه تجاوز به غزه ادعاهای دروغین غرب را رسوا کرد، افزود که محور مقاومت، ناجی مسائل عربی و اسلامی بوده و نقش ایران در حمایت از این محور برجسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، همه شعارهای ادعایی اخلاقی و انسانی غرب را رسوا و نادرستی ادعاهای پرطمطراق آنها را در مورد حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی آشکار کرد.

«عبدالعزیز بن حبتور» در سخنرانی در نشست هم‌اندیشی وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی در صنعا گفت: آمریکا و ناتو با حمایت از دشمن صهیونیستی در تجاوز به غزه، جنگ را از حوزه منطقه‌ای به جهانی منتقل کردند.

بن حبتور تصریح کرد: محور مقاومت، ناجی مسائل عربی و اسلامی است و در مقابل نابودی مسأله فلسطین از طریق چندین فرآیند از جمله عادی سازی با دشمن صهیونیستی می‌ایستد. مهم است که محور مقاومت در این راه قوی و متحد بماند.

وی تأکید کرد: محور مقاومت نقش مستقیمی در پایداری و استواری جناح‌های مقاومت در غزه طی ماه‌های گذشته داشته و نقش ایران در این زمینه برجسته بوده است.

نخست‌وزیر یمن همچنین بر لزوم تداوم و تشدید فعالیت‌های رسانه‌ای برای برجسته‌سازی نقش یمن در این نبرد محوری که بر ملت عربی و اسلامی تحمیل شده است، تأکید کرد.

کد خبر 6037263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha