۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

نیره قوی در نشست خبری:

«جنبشی دروغین» می‌خواست ضابطه‌مندی به حجاب را سست کند

«جنبشی دروغین» می‌خواست ضابطه‌مندی به حجاب را سست کند

عضو لیست شورای وحدت در حوزه انتخابیه تهران گفت: در یکی دو سال گذشته جریانی به دنبال آن بود که به بهانه جنبش دروغین خود، حجاب و ضابطه‌مندی به آن را سست کند که ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، «نیره قوی» کاندیدای لیست شورای وحدت تهران امروز در نشست خبری این شورا با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب، اظهار کرد: اسلامی‌بودن باید در اخلاق و رفتار ما در جامعه نمود داشته باشد. جامعه نیاز به امنیت اخلاقی دارد تا رشد کند.

وی ادامه داد: در ۴ دهه گذشته زنان ایران سربلند و سرافراز، پایبندی خود به عفاف و حجاب را در عرصه‌های مختلف کاملاً نشان داده‌اند.

قوی تاکید کرد: در یکی دو سال گذشته که حادثه‌ای پیش آمد و جریانی به دنبال آن بود که به بهانه جنبش دروغین خود، حجاب و ضابطه‌مندی به آن را سست کند که ناکام ماند و مردم ما و به ویژه زنان با این جنبش دروغین به بهانه آزادی‌خواهی همراهی نکردند.

وی با انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم در این حوزه گفت: آیا هنر مجلس نمی‌توانست این باشد که بر دولت نظارت کند و هدایت فرهنگی و نظارت بر اجرای قانون حجاب را دنبال کند؟ نظارت بر اجرای پایبندی به حجاب و عفاف، حتماً مدنظر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6038748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha