۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۴

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان:

نظارت به معنای مچ‌گیری نیست/ امانت‌دار مردم در انتخابات هستیم

نظارت به معنای مچ‌گیری نیست/ امانت‌دار مردم در انتخابات هستیم

شاهرود- رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان بابیان اینکه نظارت لزوما به معنای مچ‌گیری نیست، گفت: در انتخابات یازدهم اسفندماه امانت‌دار مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی عربی غروب سه شنبه در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیأت نظارت حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به میزبانی سالن اجتماعات (تالار شقایق‌ها) دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه باید انتخابات را در روز جمعه به عنوان یک عبادت بدانیم، ابراز داشت: در این مسیر تقوا و اخلاص نیز به همراه این عبادت به‌وجود آمده و امانت داری محقق می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه نظارت به معنای مچ‌گیری نیست، افزود: قصد از نظارت به این نیست که همه باهم بتوانیم در روز جمعه یک عبادت صحیح و درست داشته باشیم.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان بابیان اینکه در انتخابات پیش رو امانت دار آرای مردم هستیم، ابراز داشت: حق نظام، حق نامزد و حق مردم سه موردی که باید پاسداری شود.

عربی ضمن بیان اینکه قرآن می‌فرماید شما بهترین امت هستید، تصریح کرد: مسیر پیش رو فراز و نشیب بسیاری وجود دارد و یکی از آنها ادای امانت است.

وی افزود: امیدواریم در ۱۱ اسفند سال جاری به کوری چشم دشمنان و به خوشحالی و شادی دل امام زمان و رهبر معظم انقلاب مشارکت قوی و پرشور در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

کد خبر 6039372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha