۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

در نوبت دوم سال ۱۴۰۲؛

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیایی رئیس با اعلام این خبر افزود: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به ثبت نام فراخوان جذب هیأت علمی در رشته- گرایش‌های مختلف می‌کند.

رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می‌توانند از ۸ اسفندماه تا ۲۰ اسفندماه با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

کد خبر 6039903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ترابیان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      4 0
      همین هایی که هستند به اندازه کارگر افغانی حقوق میدید می خواهید یک عده دیگر را بدبخت و بیچاره کنید خجالت بکشید
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      2 0
      چرا در این فراخوان ها تعداد دقیق نیاز استخدامی رو مشخص نمی کنید که برای کدوم واحدها هیات علمی استخدام دارید ؟ مگر اینکه ........
    • Hdhd IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      2 0
      باباجون این سایت که اصلا باز نمیشه که بشه واردش شد...!!!! با دانشگاه‌ها هم که تماس میگیریم میگن همچین چیزی نیست و اینها دروغهای، رسانه ای هست و ما نامه و دستور داریم از تهران که هیچگونه استخدام و ...نداشته باشیم...