۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹

معاون هماهنگی امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی:

مردم شریف و بصیر ایران همواره مدافع انقلاب هستند

 مردم شریف و بصیر ایران همواره مدافع انقلاب هستند

ساری- معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم بصیر ایران اسلامی همواره در همه مراحل سخت مدافع انقلاب و ولایت بوده و هرگز میدان را خالی نکردند.

حجت الاسلام ناصر شکریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه از امامین انقلاب آموخته‌ایم درگیری حق وباطل، همیشه بوده و تمام شدنی نیست و فقط جبهه‌ای به جبهه دیگر و سنگری به سنگری دگر تبدیل می‌شود، افزود: مردم شریف وبصیر ایران اسلامی، همواره در همه مراحل سخت و فراز و نشیب‌های انقلاب و فتنه‌های پیچیده، مدافع انقلاب و ولایت بوده و هرگز میدان را خالی نکردند.

وی افزود: هیچ چیز، از جنگ عظیم رسانه‌ای دشمن گرفته تا محاصره اقتصادی و مشکلات معیشتی و حتی گله مندی های بحق شأن از بعضی مسؤولان، مانع حضورآنان در صحنه‌های انقلاب نشده و نمی‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات و فرمایشات حضرت امام راحل، مقام معطم رهبری، علامه حسن زاده و سردار سلیمانی مبنی بر اهمیت مشارکت در پای صندوق‌های رأی گفت: انشاالله با الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج)، مردم عزیز و فهیم وبصیر ایران اسلامی، بار دیگر، با شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، حماسه دیگری رقم خواهند زد، و دشمنان اسلام، انقلاب و ایران اسلامی را مأیوس و قلب نازنین امام زمان (ع) را خشنود و ارواح مطهره امام وشهداء را شاد خواهند کرد.

کد خبر 6040016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha