۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

حضور پرشور در انتخابات تداوم عزت و اقتدار نظام است

حضور پرشور در انتخابات تداوم عزت و اقتدار نظام است

کرج- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تداوم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تداوم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، افزود: ملت ایران با بصیرت و آگاهی، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و با حضور پرشور در انتخابات، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مردم باید با انتخاب اصلح‌ترین افراد، زمینه را برای حل مشکلات کشور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با اشاره به اینکه نماینده اصلح باید متعهد به ولایت فقیه، انقلابی، مردمی، پاکدست و دارای تخصص و تجربه کافی باشد، از مردم استان البرز دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

کد خبر 6040983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha