۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

مدیرکل اوقاف سمنان:

مشارکت در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

مشارکت در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

سمنان- مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه «مشارکت» خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، گفت: مجموعه اوقاف استان آماده حضور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستاد علیزاده صبح پنجشنبه در دیدار با کارشناسان اداره کل اوقاف استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، ضمن بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات سد محکمی در مقابل دشمنان است، تاکید کرد: «مشارکت» خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

وی با بیان اینکه در برهه کنونی شرکت در انتخابات یک اصل مهم است، افزود: مشارکت امروز و در برهه کنونی که چشم چهانیان به ما دوخته شده، از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین گفت: برای خنثی سازی برنامه‌های دشمنان و ایجاد امید در بین یاران انقلاب اسلامی، همه باید ندای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را سر بدهیم.

علیزاده بیان کرد: دشمن امروز تلاش دارد تا با هر ابزار و روشی که می‌تواند، بین مردم و صندوق‌های رأی فاصله ایجاد کند از این رو همه وظیفه داریم با تمام ظرفیت‌ها در حوزه افزایش مشارکت تلاش کرده و با قدرت در انتخابات ۱۱ اسفند، پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور، قدرت همدلی و همبستگی را به رخ بدخواهان می‌کشاند، تاکید کرد: تلاش‌های دشمنان در خصوص ایجاد اختلاف بین مردم و نظام بیهوده است.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: هرچند مردم در بعضی از حوزه‌ها مانند اقتصاد و معیشت گلایه‌هایی داشته باشند اما با نظام هیچ مشکلی نداشته و قهر نمی‌کنند و در عرصه‌های مهم نشان داده‌اند که تا پای جان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

کد خبر 6041145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha