۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱

حجت‌الاسلام ادیانی:

حضور مجموعه انتظامی همراه مردم پای صندوق‌های رای

حضور مجموعه انتظامی همراه مردم پای صندوق‌های رای

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مجموعه انتظامی همراه مردم جهت تامین امنیت از ساعات اولیه رأی گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا پس از شرکت در انتخابات مجلس با تبریک این روز بزرگ گفت: این روز را باید به نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی و نظامی تبریک گفت. اول به خاطر تأمین امنیت مردم که به عهده مجموعه نیروی انتظامی است و دوم مشارکت این افراد پای صندوق‌های رأی؛ کسانی که تا پای جان پای امنیت کشور و حفظ مرزها ایستاده‌اند و نمونه این مجاهدت هم شهدای نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی همراه مردم از ساعات اولیه رأی گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند؛ گفت: ما شاهد بودیم که مجموعه یگان ویژه با حضور پرشور و با شعارهای دشمن شکنانه خود و با انگیزه والا به سمت صندوق‌های رأی آمدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: خانواده نیروهای انتظامی حتماً رأی خواهند داد. اگر کسی عمداً در انتخابات شرکت نکند التزام عملی خود را نشان نداده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطر نشان کرد: امیدواریم مجموعه نیروهای مسلح با شرکت در انتخابات موجبات خوشنودی حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری را فراهم کرده و خون شهدا را پاسداری کنند.

کد خبر 6042181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha