۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۱

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:

۳۵۰ هزار کرمانشاهی پای صندوق‌های رای حاضر شدند

۳۵۰ هزار کرمانشاهی پای صندوق‌های رای حاضر شدند

کرمانشاه- رییس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: ۳۵۰ هزار کرمانشاهی پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی عصر جمعه در حاشیه ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این استان یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی داشته که طبق آخرین آمار ۳۵۰ هزار نفر در سامانه با حضور در پای صندوق‌های رأی ثبت شده‌اند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌ها از استقبال مردم ۱۵ درصد بیشتر از تمام جمعیت واجدان شرایط در استان کرمانشاه تعرفه آماده و تحویل شعب اخذ رأی داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به رأی گیری زمان قانونی انتخابات تا ساعت ۱۸، تصریح کرد: این مهلت از سوی وزارت کشور ۲ ساعت تمدید شد و پس از آن سه ساعت در اختیار استان است که می‌تواند تمدید کند.

شعبانی به شایعات پیش آمده در خصوص گزارشات مبنی بر تخلفات، گفت: بسیاری از گزارشات خصوص خرید و فروش رأی ارسال شده اما تعداد زیادی از موضوع‌ها مستندی نبوده است.

وی بیان کرد: در همین راستا نیروی انتظامی تلاش بسیاری برای حفظ نظم به کار گرفته و مشکلاتی که به دلیل اخلال در روند انتخابات شود گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه درگیری در شهرستان اسلام‌آباد غرب درگیری شخصی بوده، ادامه داد: عوامل درگیری توسط نیروی انتظامی دستگیر شد و پرونده قضائی برای آنها تشکیل خواهد شد.

شعبانی در پایان یادآور شد: براساس بررسی‌های انجام شده در راستای مشارکت‌های گذشته مردم تمایل به حضور در پای صندوق‌های رأی در بازه زمانی بعدازظهر هستند و توصیه می‌شود در صورت مراجعه به شعب پر ازدحام صبور بوده و یا به شعب خلوت مراجعه کنند.

کد خبر 6042965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha