۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸

پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ۷ اسیر اسراییلی در غزه

پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ۷ اسیر اسراییلی در غزه

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس روز جمعه پیام ویدیویی جدیدی در رابطه با کشته شدن ۷ اسیر صهیونیستی در غزه و خطاب به خانواده‌های آنها منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس روز جمعه ویدئوی جدیدی درباره ۷ نظامی اسیر اسراییلی در غزه که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدند، منتشر کرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که رسانه جنگی گردان‌های قسام در ویدئویی تازه خود درباره کشته شدن این ۷ اسیر اسراییل نزد حماس در غزه نوشت: آنان نمی‌خواستند در اسارت پیر شوند، اما نتانیاهو مرگ را برایشان خواست.

در بخش دیگری از این ویدئو، آمده است که نتانیاهو دوستانش را رها کرد تا به تنهایی با سرنوشت خود مواجه شوند، بدون اینکه آنان را نجات دهد.

از سوی دیگر، یک منبع مسئول در گردان‌های قسام اعلام کرد یکی از ۷ اسیر اسراییلی که در بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه کشته شدند، طبق اعترافات او در دوران اسارت در غزه، از دوستان نزدیک نتانیاهو بود.

از سوی دیگر و در واکنش به انتشار ویدئوی جدید قسام از سرنوشت اسرای صهیونیست در غزه، سمیر حمدی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی تاکید کرد که فایل ویدئویی گردان‌های قسام در رابطه با کشته شدن ۷ اسیر اسراییلی در غزه در بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر پایداری و استواری ملت و مقاومت فلسطین به رغم نسل‌کشی و حملات دشمن دلالت دارد.

حمدی اظهار داشت که مقاومت ثابت کرد که همچنان ق ادر به پخش ویدئوها و صحنه‌های قهرمانانه مجاهدان در غزه است.

وی افزود: این صحنه‌ها و ویدئوها دو جنبه دارد: نخست جنگ روانی علیه دشمن صهیونیستی؛ دوم افشای حقایق برای جامعه صهیونیستی و بیان اینکه آنچه رسانه‌های آن‌ها می‌گویند دروغی بیش نیست.

کد خبر 6043295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      0 0
      درود وسلام خدا بر دلیر مردان وشیر زنان وفلسطین، لعنت خدا برنتانیاهو،، احسن به این صبر وجان فشانی مردم غزه