۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲

طی پیامی عنوان شد؛

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات

رشت- «آیت‌الله رمضانی» در پیامی از حضور حماسی مردم گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «آیت‌الله رمضانی» نماینده دوره پنجم و منتخب دوره ششم مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور حماسی مردم گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

شعور بالای سیاسی و درک نیّات خصمانه دشمن به کمک گام‌های استوار مردم آمد تا از اولین ساعات صبح ۱۱ اسفند به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، پا به عرصه تعیین سرنوشت خود بگذارند.
غیرتمندی مردم در استقبال تدریجی از صندوق آرا در شعبه‌های مختلف، منجر به پاشیدن دسیسه‌های دشمن گردید.

پاسخ به ندای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب، عشق به ایران مقتدر و پایداری به انقلاب اسلامی از انگیزه‌های رأی دهندگان به شرکت در این حماسه اعلام شد تا در حفاظت از میراث امام و شهدا بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم.

مردم وفادار به نظام و شیفتگان به ولایت در گیلان، برای توسعه پایدار استان، حاکمیت ارزش‌های دینی و رونق اقتصادی، اقدام به انتخاب نمایندگان دو رکن سرنوشت‌ساز کشور نمودند.

اینجانب ضمن تبریک به نمایندگان برگزیده گیلان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اعتقاد به تجمیع ظرفیت‌هایشان در تحول اساسی استان، قدردانی خود را از حضور مسئولانه اقشار مختلف مردم برای اهتزاز پرچم اقتدار، بر قلّه معرفت سیاسی، که موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی بدخواهان گردید، اعلام و نسبت به اعتماد دوباره مردم شریف گیلان به اینجانب برای حضور در مجلس خبرگان رهبری، سپاسگزاری نموده و با دعای همه، از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم به این اعتماد وفادار باشم.

کد خبر 6044181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha