۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

سراوان رکوردار بیشترین رفع تصرفات اراضی دولتی در کشور شد

سراوان رکوردار بیشترین رفع تصرفات اراضی دولتی در کشور شد

زاهدان – رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت: این شهرستان با حدود ۱۶۰ هکتار در سال‌جاری رکوردار بیشترین رفع تصرف اراضی دولتی در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، حامد ریگی افزود: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی با اجرای احکام قطعی قضائی این اراضی در پهنه این شهرستان به ارزش حدود ۸۴ میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت المال اعاده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شده است.

وی تاکید کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی این اداره به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان تصریح کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح شهرستان، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس در این سال‌ها برای اطلاع‌رسانی با نصب تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

کد خبر 6044795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha