۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل خبرداد:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی

اردبیل- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۴ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی پرداخت کردیم

صفر توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این کمک‌ها شامل منابع نقدی و غیرنقدی بوده که در حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت در حوزه‌های تحصیلی و سایر هزینه‌های مرتبط پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۲ میلیارد تومان نیز کمک هزینه تحصیلی و شهریه برای ۸۵۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده تا این دانشجویان با دغدغه کمتر تحصیلات خود را انجام دهند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: برنامه‌های متنوع آموزشی کمیته امداد در قالب آگاه‌سازی مددجویان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و همچنین برنامه‌های قرآنی، آموزش زندگی و… از ابتدای امسال برای جامعه هدف برگزار شده است.

توحیدی تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را هشت هزار و ۵۰۰ مددجو اعلام کرد و افزود: کیفیت برگزاری این دوره‌های آموزشی مورد توجه بوده و سعی کردیم از اساتید مجرب در برگزاری این دوره‌ها استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجو نیز از مشاوره‌های فردی و گروهی در قالب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره تحصیلی و مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در حوزه فرزندپروری نیز مشاوره‌های رایگان به خانواده‌ها ارائه شده تا جامعه هدف کمیته امداد بیش از گذشته با این الگوها و روش‌ها آشنایی پیدا کنند.

کد خبر 6045658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha