۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۱۶

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام:

خبرنگاران در خط مقدم جنگ روایت‌ها هستند

خبرنگاران در خط مقدم جنگ روایت‌ها هستند

ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: خبرنگاران در خط مقدم جنگ روایت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه دوشنبه در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات شهدای ایلام گفت: شما خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه نبرد با استکبار است حضور دارید و با ابعاد پیچیده آن آشنا هستید.

وی بیان کرد: در دنیای امروزه کلمات قدرتمند هستند و می‌توانند تحرکات سیاسی و اجتماعی را رقم زده و همانند موشک بعد جدیدی پیدا کرده و مرزهای جدیدی را در هم شکسته است.

سردار شاکرمی عنوان کرد: در دنیای امروز به تدریج جغرافیای ذهن‌ها در زندگی ما گسترده‌تر شد و دشمن به دنبال تغییر نگرش ما است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام اضافه کرد: امروز در حضور افکار عمومی با شعار روانی رخدادها و حوادث رو به رو هستیم و دشمنان برنامه دارند و در تلاش است با ایجاد تردید و ابهام مقدسات ما را شکسته و واقعیت را وارونه جلوه دهند و جامعه را دچار تنش کند.

وی گفت: امروز افکار عمومی در دست خبرنگاران است و بسیج همواره در تلاش است از این ظرفیت استفاده کند.

سردار شاکرمی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به بحث امیدآفرینی توجه ویژه‌ای دارند؛ به همین دلیل جشنواره ابوذر با هدف امیدآفرینی برگزار می‌شود و هر ساله اهداف دقیق‌تر می‌شود و همچنین سعی داریم بیشتر به سمت مسئله‌های محوری بپردازیم.

وی گفت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به فضای رسانه‌ای منتقل می‌کند و توانسته بخشی از مشکلات را حل کرده و در جهاد تبیین نقش مهمی داشته باشد.

وی عنوان کرد: امید آفرینی و جنگ رسانه‌ای با دشمنان از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است.

کد خبر 6046457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha