۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

سرمربی تیم والیبال چادرملو در گفت‌وگو با مهر:

برای رسیدن به سهمیه پلی آف می‌جنگیم/ محکوم به پیروزی هستیم

برای رسیدن به سهمیه پلی آف می‌جنگیم/ محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی تیم والیبال چادرملو گفت: سرنوشت تیم ما دست خودمان است و اگر بتوانیم مقابل نیان پیروز شویم دیگر کاری به مابقی تیم‌ها نداریم و به صورت مستقیم به پلی آف صعود می‌کنیم.

کامبیز یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم چادرملو اردکان و تلاش برای کسب سهمیه پلی‌آف گفت: فردا با تیم نیان الکترونیک بازی داریم و این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم چادرملو هم اکنون در جایگاه هشتم قرار دارد و ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا به سهمیه پلی آف برسیم. دو بازی مقابل تیم‌های نیان و طبیعت پیش رو داریم. در بازی با نیان محکوم به پیروزی هستیم و باید با همه توان بجنگیم. سرنوشت تیم ما دست خودمان است و اگر بتوانیم مقابل نیان پیروز شویم دیگر کاری به مابقی تیم‌ها نداریم و به صورت مستقیم صعود می‌کنیم.

وی گفت: بعد از بازی با نیان، باید مقابل طبیعت در تهران به میدان برویم. این تیم هم شرایط خیلی خوبی دارد و کار ما سخت است. به همین خاطر در این سه چهار روز تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان همگی مصمم شدند پیروز میدان شوند و بتوانند برای اولین بار سهمیه پلی آف را کسب کنند. تیم ما اولین حضور را در سوپرلیگ تجربه می‌کند، اولین هدف‌گذاری ما این بود که بتوانیم تیم را در سوپرلیگ حفظ کنیم. خدا را شکر به این هدف دست پیدا کردیم. در ادامه هدفمان این بود که نیم نگاهی هم به پلی آف داشته باشیم که خدا را شکر تا به الان تا حدودی این هدف هم محقق شده امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که ما بتوانیم سهمیه هم کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال چادرملو اظهارداشت: جایگاه تیم‌های بالا و پایین جدول با یک برد و یک باخت تغییر می‌کند، این نشان می‌دهد رقابت بسیار فشرده است و حساسیت بسیار بالاست. با توجه به این شرایط نیاز است که سازمان لیگ یک نظارت دقیقی داشته باشد. به ناظران و داوران پیش از پیش سفارش کند که بیشتر دقت کند چون خدای نکرده با کوچک‌ترین جایگاه تیم‌ها تغییر خواهد کرد. امیدوارم همه تیم‌ها بازی جوانمردانه را رعایت کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

وی در مورد عملکرد داوری در دور برگشت گفت: ما در نیم فصل اول از اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و همه هم ما را محکوم کردند که خیلی اعتراض می‌کنیم. حتی مدیرعامل باشگاه هم گفت من شرایط را می‌بینم ولی بهتر است کمتر اعتراض کنیم. به همین خاطر ما در دور برگشت سکوت کردیم و خیلی از مسائل را نادیده گرفتم. ولی با این حال باز هم متضرر شدیم. تا زمانی که سالن‌های ما ویدئو چک نداشته باشند نمی‌توان انتظار داشته باشیم که هیچ اتفاقی نیفتد. الان هم می‌بینیم هر هفته مربیان نسبت به عملکرد داوری اعتراض دارند. وقتی داور ابراز مناسب را در اختیار ندارد نمی‌توانیم توقع قضاوت خوب از او داشته باشیم. در صورتی که ابزار را در اختیار داشتند ولی باز هم بد قضاوت کردند باید آن وقت به آن‌ها خرده گرفت.

سرمربی تیم چادرملو اردکان در مورد برگزاری مسابقات به شکل متمرکز گفت: به نظرم این تصمیم براساس یک سیاست گرفته شده است. قطعاً روح ورزش این است که مردم هر شهر و استان به استادیوم بیایند و از دیدن ورزش لذت ببرند. اگر تیمی در شهر خودش بازی کند قطعاً حجم تماشاگران بیشتر است. مسابقات به صورت متمرکز این شرایط را ندارد. ما چون شرایط سالن‌هایمان مناسب نیست و ویدئو چک هم نداریم و از آن جایی که پلی آف هم بسیار حساس است بنابراین این تصمیم را گرفته است.

کد خبر 6046742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha