۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۶

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

احداث ۳۷۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در مراوه تپه

احداث ۳۷۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در مراوه تپه

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۳۷۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره در شهرستان مراوه تپه در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه نتیجه و حاصل کار ائتلافی و همکاری بین دستگاهی همواره به نفع مردم بوده است، اظهار کرد: برای تأمین مسکن اقشار مختلف، تفاهم نامه همکاری ۳ جانبه فی مابین کمیته امداد امام خمینی ره، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شد.

وی افزود: در پی این تفاهم نامه برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سطح کشور اقدام شد که از این میزان سهم استان گلستان ۶۵۵ واحد و سهم شهرستان مراوه تپه به دلیل محرومیت‌ها، ۳۷۴ واحد مسکونی است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه ۱۹۰ واحد از این طرح در مرحله نازک کاری و تحویل به متقاضیان است، گفت: به هر یک از واجدین شرایط این طرح علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله، ۱۰ تن سیمان رایگان و تا ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی ساخت مسکن محرومان و نیازمندان را از اولویت‌های کاری بنیاد مسکن استان دانست و افزود: امسال چهار هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک‌های بلاعوض نهادهای حمایتی در حال ساخت است.

کد خبر 6048617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha