۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان:

انقلاب اسلامی ایران اثر هنری فاخری در تاریخ محسوب می‌شود

انقلاب اسلامی ایران اثر هنری فاخری در تاریخ محسوب می‌شود

سنندج_معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران اثر هنری فاخری در تاریخ محسوب می‌شود و امروز ضمیمه شدن حوزه هنری و انقلاب اسلامی بیانگر همین مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی صبح پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری کردستان اظهار کرد: ضمیمه شدن دو کلمه حوزه هنری و انقلاب اسلامی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی اثر هنری فاخری است.

وی با بیان اینکه هنر اثری خارق‌العاده است و انقلاب اسلامی هم ذاتاً جنسی از نوع هنر دارد، بیان کرد: از تاریخ اسلام تاکنون ملت با عظمت ایران اقدام کردند به حرکتی که محصول مجاهدت و تلاش‌های شخصیت‌های جغرافیای ایران و اسلام است.

رمضانی یادآور شد: شکل‌دهی به انقلاب اسلامی یک کار هنرمندانه است که با هنر شیرزنان و غیورمردان این سرزمین شکل گرفته و رویش‌های بسیاری دارد که رشحات آن را در ایران اسلامی می‌بینیم.

انقلاب اسلامی الهام‌بخش‌تر از همیشه جلو می‌رود

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: دنیای استعمار تصور می‌کرد می‌توانست ۶ ماه این نظام را نابود کند اما انقلاب اسلامی بالغ‌تر و بالنده‌تر و الهام بخش‌تر از همیشه جلو می‌رود.

رمضانی بیان کرد: امروز رسالت همه ما تمدن سازی در کلاس جهانی است چیزی که رهبر آن‌را مطالبه می‌کند و امروز مفتخریم که رهبر کردستان را استانی فرهنگی نام نهادند به طوری که هنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین غلتیده است.

وی گفت: امروز به وضوح می‌بینیم که مردان و زنان این سرزمین هنر در وجودشان هست و در کردستان مردانی مثل شهید غمیان و ملأ حیدر فهیم و دیگر مفاخری داریم که در زمینه آنها تبیین نکردیم و وجهی از آن معرفی مفاخر علمی کردستان است.

معرفی ظرفیت‌های کردستان با مظاهر هنری

رمضانی تصریح کرد: کردستان از استان‌هایی است که ظرفیت آن‌را دارد که در قالب هنر و حوزه هنری به مفاخرش پرداخته شود و از قاب مظاهر هنری بتوانیم ظرفیت‌های فوق العاده کردستان را معرفی کنیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات رئیس حوزه هنری سابق برای رئیس حوزه هنری جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: با مشورت از اصحاب فرهنگ و هنر باید خدمتی به مردم استان ارائه دهند.

کد خبر 6048765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha