۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۱

امید عالیشاه:

خریدهای جدید پرسپولیس نباید زود راضی شوند

خریدهای جدید پرسپولیس نباید زود راضی شوند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بازیکنان باید همیشه بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه در پایان بازی امشب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم با توجه به اتفاقات جریان بازی کار برایمان سخت شد اما هم تیمی‌هایم با تجربه‌ای که داشتند دلسرد نشدند و با انگیزه و اراده خاصی توانستند بازی را برگردانند و شرمنده هواداران نشدیم.

او درباره وعده‌های مالی درویش پس از حضور در تمرین این تیم تاکید کرد: قرار است بین پنج تا هفت درصد پرداخت شود. بخشی هم سندش را بابت مطالبات فصل گذشته بزنند اما این واقعاً کافی نیست و باید بیشتر از اینها تلاش شود. مبلغی که بابت فصل گذشته و قبل از آن طلب داریم با توجه به تورم موجود در کشور فکر کنم ارزش پول ما را یک سوم کرده است.

عالیشاه درباره بازی تهاجمی پرسپولیس در دو برگشت گفت: خریدهای تیم باید مثل بقیه بازیکنان باید بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها وظیفه خودشان را انجام می‌دهند و امیدوارم ادامه دهند و زود ارضا نشوند.

او درباره مشکلات مالی به جا مانده در این تیم گفت: برای تیمی با این همه هوادار که در آسیا شناخته شده است زشت است لنگ پول هتل باشد.

عالیشاه درباره امکان حذف سرخابی‌ها به دلیل مالکیت مشترک گفت: امیدوارم راه حلی بیاندیشند که هوادار و تیم آسیب نبینند. بودن در آسیا فوتبال را لذت‌بخش می‌کند.

او درباره اینکه به او مرد اول دربی گفته می‌شود گفت: اینها القابی است که رسانه‌ها می‌دهند و چنین چیزهایی خوشایند شخص بنده نیست.

کد خبر 6049751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha