۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

تاج: مهناز ذکایی و بنیادی فر هم داوران VAR در دربی ۱۰۳ هستند

تاج: مهناز ذکایی و بنیادی فر هم داوران VAR در دربی ۱۰۳ هستند

رییس فدراسیون فوتبال خبر داد که در کنار مهسا قربانی، مهناز ذکایی و موعود بنیادی فر نیز در اتاق VAR برای بازی دربی ۱۰۳ حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان اظهار داشت: حال فوتبال زنان ایران بهتر از گذشته است و این روز را هم به مردان و هم به زنان فوتبالیست تبریک می گویم.

او در ارتباط با افتخارات تیم ملی بانوان بیان کرد: تیم فوتبال بانوان کشورمان در رده سنی زیر ۱۴، ۱۷ و ۲۰ سال در رقابت‌های کافا توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. کافا یک تورنمنت بسیار با اهمیت در AFC است و تیم‌های خوبی در آن شرکت می‌کنند و فدراسیون فوتبال حمایت، تشویق و تکریم بانوان را به صورت جدی در دستور کار خود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دربی ۱۰۳ بین دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس گفت: امروز در استانداری جلسه داشتیم و این بازی قطعاً روز چهارشنبه برگزار می‌شود. خانم‌ها قربانی و ذکایی و موعود بنیادی فر در اتاق VAR حضور دارند و داوران دربی تماماً ایرانی خواهند بود.

کد خبر 6050477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اردشیر IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      خانم مهناز ذکایی پرسپولیسی دواتشه است ورزش سه عکسش را با کلاه و پرچم قرمز در آزادی گداشته بود جایش در وی ای آر نیست بره روی سکو تیمشون تشویق کنه