۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند

ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند

اصفهان- مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: ورزشکاران سمبل و الگوی اخلاقی جامعه هستند و انتظار می‌رود ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان، داوران و مربیان اسکیت استان اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه رشته اسکیت در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و جای بسی افتخار دارد که در بخش آقایان و بانوان مربیان و ورزشکاران ملی، از استان اصفهان هستند.

وی ورزشکاران را سمبل و الگوی اخلاقی جامعه دانست و افزود: انتظار می‌رود ورزشکاران ما الگویی برای اخلاق و شخصیت در جامعه باشند. دوره‌های مقام آوری و قهرمانی کوتاه است، اما باید در این بازه رشد اخلاقی نیز در اولویت قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان وی ادامه داد: امیدوارم همواره اسکیت استان روی ریل موفقیت و افتخار گام بردارد و شاهد افتخارآفرینی روز افزون ورزشکاران اصفهانی در میادین ملی و بین المللی اسکیت باشیم.

وی پتانسیل اسکیت را در استان اصفهان بالا دانست و گفت: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان این است که فضای فعالیت ورزشکاران را در راستای افتخارآفرینی در بهترین، امن‌ترین و آرام‌ترین حالت ممکن فراهم کنیم.

کد خبر 6051776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha