۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان اعلام کرد؛

آغاز جشن احسان و نیکوکاری در استان هرمزگان

آغاز جشن احسان و نیکوکاری در استان هرمزگان

بندرعباس - معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد هرمزگان از آغاز جشن احسان و نیکوکاری در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارعی ظهر در آیین آغاز جشن احسان و نیکوکاری در هرمزگان گفت: جشن احسان و نیکوکاری با شعار «عید همدلی» در سراسر استان هرمزگان به صورت نمادین در دبستان دخترانه دانا با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار شد.

زارعی با اشاره اینکه امیدواریم فرهنگ سازی خیر و احسان در بین کودکان و نوجوانان نهادینه شود، افزود: کمک های که توسط دانش آموزان و مردم نیک اندیش در عرصه جشن نیکوکاری جمع آوری می شود با اولویت دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: خیرین و مردم نیکوکار می توانند در جشن نیکوکاری با کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در جشن نیکوکاری مشارکت داشته باشند.

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم گفت: هر ساله جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه هم اکنون ۴۳۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند، افزود: سه هزار ۵۰۰ مدرسه در سطح استان هرمزگان داریم و امسال نیز در جشن نیکوکاری کمک های و هدایا به دانش آموز نیازمند با اولویت همان مدارس که جمع آوری شده توزیع می شود.

غیبی تصریح کرد: همچنین اگر مدرسه ای دانش آموز نیازمند نداشته باشد می تواند با هماهنگی به سایر مدارس که نیازمند هستند، کمک ها و هدایای جشن نیکوکاری توزیع کند.

کد خبر 6052285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha