۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

فرماندار دیلم:

حفظ شان و منزلت خانواده شهدا ضروری است

حفظ شان و منزلت خانواده شهدا ضروری است

بوشهر-فرماندار شهرستان دیلم ضمن تأکید بر حفظ شأن و مرتبه خانواده شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا کاری بسیار پسندیده و ارزشمند. و موردقبول خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم در آستانه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک این روز بزرگ، این دیدار را مایه مباهات خود دانست و بیان کرد: قدردانی از خادمان شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران امری لازم و ضروری و باعث افتخار و سربلندی است.

فرماندار شهرستان دیلم ضمن تأکید بر حفظ شأن و مرتبه خانواده شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا کاری بسیار پسندیده و ارزشمند. و موردقبول خداوند متعال است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با تمام علایق دنیوی و وابستگی به خانواده‌هایشان، راه خدا و شهادت را انتخاب کردند و این نشان از مقام بالای آن بزرگان دارد که این کار با ارزش شهدا وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند.

حفظ شان و منزلت خانواده شهدا ضروری است

فرماندار شهرستان دیلم گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم با آرامش و امنیت کامل زندگی می‌کنند که این امر مهم مدیون تلاش‌ها و زحمات و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران و خانواده معزز آنان است.

علی اکبری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گزارشی از عملکرد یک ساله بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ارائه کرد.

در ادامه این نشست دیدار با خانواده شهید «پایون» از دیگر برنامه‌ها بود.

همچنین در آخرین روز از هفته منابع طبیعی یک اصله نهال در محل اداره بنیاد شهید و یک اصله نهال درب منزل خانواده شهید پایون غرس شد.

کد خبر 6052451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha