۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

معاونت اجتماعی فراجا ویترین پلیس و نهادی فرهنگ آفرین است

معاونت اجتماعی فراجا ویترین پلیس و نهادی فرهنگ آفرین است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: معاونت اجتماعی ویترین پلیس و نهادی جریان سازو فرهنگ آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: امروز و با مجموعه اقدامات انجام شده وضعیت خوبی در معاونت اجتماعی حکمفرما است هرچند جای بیشتری برای کار کردن وجود دارد.

وی با اشاره به ناشناخته ماندن بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های معاونت اجتماعی پلیس، گفت: این معاونت به عنوان ویترین پلیس و نهادی جریان ساز و فرهنگ آفرین می‌تواند با تولیدات اثرگذار باعث ارتقا فرهنگ و کاهش بسیاری معضلات اجتماعی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در مجموعه معاونت اجتماعی این قابلیت وجود دارد که با تولیدات اثرگذار و به تصویر کشیدن اقدامات امنیت آفرین پلیس، احساس امنیت ذهنی میان شهروندان ارتقا یابد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: نهادینه سازی فرهنگ قانون گرایی و قانون پذیری در جامعه از دیگر مواردی است که معاونت اجتماعی ظرفیت ایجاد آن را میان اقشار مختلف مردم دارد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات بسیار خوب مشاوره‌ای پلیس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت اجتماعی، گفت: کاهش بزه در جامعه، اصلاح و سازش بین طرفین دعوا و حل و فصل اختلافات از جمله اقداماتی است که طی سال‌های اخیر به خوبی در مجموعه انتظامی و مراکز مشاوره به آنها توجه شده است.

سردار حاجیان همچنین خواستار افزایش اطلاع رسانی اقدامات امنیت آفرین پلیس و مأموریت‌های مأموران زحمتکش انتظامی شد و گفت: هر قدر اقدامات امنیت آفرین پلیس در جامعه بیشتر بازگو شود شاهد ارتقا امنیت در جامعه و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: معاونت اجتماعی نهادی بسیار اثرگذار در مجموعه انتظامی است که از این پس با شناخت بیشتر توانمندی و ظرفیت‌های این مجموعه، در صدد تقویت آن برخواهیم آمد چرا که تقویت حوزه فرهنگی و اجتماعی در نهایت منجر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از زحمات سرهنگ یاری معاون سابق اجتماعی، انتصاب سرهنگ پشوتن را به عنوان معاون جدید اجتماعی تبریک گفت و از وی به عنوان یکی از مدیران توانمند و با دانش در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای یاد کرد.

سردار حاجیان در پایان ابراز امیدواری کرد سرهنگ پشوتن با توجه به اشرافیت و توانمندی‌های خود در حوزه اجتماعی بتواند تحولات مثبت و بیشتری را در معاونت اجتماعی ایجاد و به انتظارات که از این پس بیشتر از گذشته خواهد شد پاسخ مناسب دهد.

کد خبر 6052466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha