۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

فرماندار تنگستان:

ستاد تنظیم بازار تنگستان طی ایام نوروز در آمادگی باشد

ستاد تنظیم بازار تنگستان طی ایام نوروز در آمادگی باشد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: کارگروه تنظیم بازار تنگستان با آمادگی و وقت گزاری کامل در ایام تعطیلات نوروزی کار پشتیبانی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان تنگستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم و رفت آمدهای محلی و گردشگری در شهرستان شکل می‌گیرد لذا کارگروه تنظیم بازار با آمادگی و وقت گزاری کامل در ایام تعطیلات نوروزی کار پشتیبانی را انجام دهد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کار گروه تنظیم بازار شهرستان تنگستان در ایام تعطیلات آمادگی لازم داشته باشند و هر موقع لازم شد نشست یا تصمیمی در این خصوص داشته باشیم حضور یابند.

وی یاد آور شد: بحث نظارت و سرکشی و گشت‌های محسوس و غیر محسوس باید در طول سال بر اساس یک برنامه زمانبندی دقیق انجام شود که در واقع این گشت‌ها در طول سال انجام شده است.

وی ادامه داد: گشت‌های بهداشت در ایام نوروز با جدیت و برنامه ورود کنند و موضوعات بهداشتی را به خوبی رصد کنند و هر جا مصادیقی دیده شود که بهداشت رعایت نشده با دقت و قاطعیت ورود کنند.

لطفی اضافه کرد: از فعالیت کسانی که مسائل بهداشتی در جهت ارائه خدمت به مهمانان و گردشگران نوروزی را رعایت نمی‌کنند جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان شبکه توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهرها و روستاها را به نسبت جمعیت آن منطقه توزیع کند.

وی افزود: در توزیع کالاها توسط شبکه تنظیم بازار، بر اساس اطلاع افراد توزیع شود.

لطفی ادامه داد: در جهت ایجاد بازارچه شهرداری اهرم با اتفاق تعاون روستایی نسبت به دایر کردن بازارچه اقدام کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با کسانی که در امر جابجایی نانوایی و تغییر ساعات پخت هستند نشست در محل فرمانداری برگزار شد.

وی تاکید کرد: تعاون روستایی تنگستان با پشتیبانی اصناف شهرستان جهت جذب میوه شب عید در ۲ بخش مرکزی و دلوار و روستاهای تنگستان پیگیری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6053589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha