۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

پرداخت عیدی مستمری بگیران بهزیستی در گرو تامین اعتبار مالی است

پرداخت عیدی مستمری بگیران بهزیستی در گرو تامین اعتبار مالی است

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه عیدی مستمری بگیران بهزیستی استان در گرو تامین اعتبار مالی است، گفت: هر میزان اعتبار تامین شود، به مستمری بگیران بهزیستی عیدی پرداخت خواهد شد.

محمود منطقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره گلایه‌های برخی افراد تحت پوشش بهزیستی از عدم پرداخت عیدی بیان کرد: مقوله‌ای به نام عیدی در پروسه پرداختی‌های سازمان بهزیستی تعریف قانونی ندارد اما در سال‌های اخیر تلاش شده تا منابعی فراهم شود.

وی با بیان اینکه مقوله اساسی و مورد لحاظ قانونی نیز برای مددجویان از سوی سازمان بهزیستی، «مستمری ماهانه» است، افزود: این مستمری به صورت ۱۲ ماهه در سال از سوی بهزیستی پرداخت و تکلیف قانونی ما است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه مستمری‌ها در تمام کشور به صورت متمرکز و کشوری انجام می‌شود، ابراز کرد: ادارات کل استان‌ها در این زمینه هیچ نقشی ندارند.

منطقی با اشاره به اینکه بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بهزیستی کشور، مستمری‌ها را پرداخت می‌کند، افزود: سال گذشته این روند قدری با تأخیر روبرو شد اما امسال خوشبختانه این مشکل حل شد.

وی با بیان اینکه مستمری مستمری بگیران بهزیستی استان سمنان بیستم هرماه پرداخت می‌شود، افزود: همیشه سازمان بهزیستی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به واسطه نگاه حمایتی که به گروه هدف داشتند، اگر منابع اعتباری تحت عنوان ماه سیزدهم تأمین شود، پرداختی ویژه اسفند ماه را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه میزان این عیدی اسفند ماه به میزان تأمین اعتبار بستگی دارد، ابراز کرد: امسال هر میزان تأمین اعتبار صورت گیرد، به همان مقدار مستمری عیدی پرداخت می‌شود و این ارتباطی به ادارات کل استان‌ها ندارد.

کد خبر 6054975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      4 1
      امیدواریم دولت مردمی وایران قوی آقای رئیسی فکری به حال وروز این قشر ضعیف بکند لااقل این عیدی ما رو پرداخت کنید تا یه دوایی به زخمامون بزنیم.
    • وحید US ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      6 0
      تورا خدا عیدی بهزیستی را واریز کنید پول برای عید ندارم برای بچه ها وسایل بخرم
    • م IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      2 2
      مستمری مددجویان بهزیستی ملارد ۳ماه عقب افتاده. کسی جوابگو هست
    • محمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      3 0
      مقوله ای هم برای پرداخت ارز مسافرتی دوبل به نرخ نصف قیمت در اوج قیمت ها وجود ندارد اونو قطع کنن بدن به معلولین حداقل نفری ۵ میلیون عیدی میشه براشون
    • زهرا رحیمی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      3 4
      سلام چرا عیدی به مستمری‌بگیران بهزستی نمیدن
    • مجتبی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      3 1
      سلام.درسته منابعی شاید درنظر گرفته نشده ولی گرانی ها و دلخوشی دم عید برای این افراد جامعه هست لطفا با همت و تلاش کنید عیدی واریز کنند تا دا‌مستمربگیران بهزیستی و خدا خشنودگردد.
    • s m IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      2 2
      سلام چرا هنوز حق پرستاری معلولین خیلی شدید واریز نشده است تورا خدا دم عید گرفتاری بی پول چرا واریز نمیشود
      • ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
        0 0
        من جانبازم انداختنم زیر پوشش‌ بهزیستی یک گرسنگی شب یک گرسنگی روز ودارهایم را بيشتر اوقات‌ خانواده برادر خواهر واين و اون می گيرند خواهشن فکری بکنید که‌ مشگلم حل بشه ۶
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      4 0
      یعنی خدایی باید اصلا این حرف زده بشه؟اونم قشر ضعیف که قادر به فعالیت نیستن و باید خیلی زودتر و بیشتر رسیدگی بهمون بشه اما ببینید چه گفته میشه
    • علی AE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      4 5
      عیدی مددجویان اقلیت های دیگر به موقع پرداخت کردن ولی برای ما بودجه نیست،
    • ع ب IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      5 0
      برای همه کارمندان عیدی دادن. بجز معلولان مظلوم.. آخه این عدالته؟؟؟؟
    • ابراهیم IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      سلام عیدی مستمری بهزیستی را واریز کنید من به این پول نیاز دارم
    • ناشناس IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      1 1
      دیگه بیزارم ازاین همه بیخیالی وبی احساسی باوجدانهای باخداومومن،ماهم خدایی داریم،بترسیدازخدا به والله فردای قیامت جواب ضایع کردن حق الناس خیلی سختترازاون افکارجاهل وبیخیاله،