۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۹

مددجویان آبادانی خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

مددجویان آبادانی خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

آبادان- تعداد ۴۰ دندانپزشک جهادگر با حضور در آبادان به مددجویان این شهر در درمانگاه شهید سلیمانی خدمات رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر گروه جهادی دندان‌پزشکان اصفهان گفت: حدود ۲۰ سال است که چنین اقدام جهادی را انجام داده‌ایم و این صد و سی و دومین باری است که در کل کشور خدمت مردم رسیدیم و تاکنون در ۲۰ استان خدمات رسانی کرده‌ایم.

علیرضا فرزانه‌خو با بیان اینکه این سومین بار است که به آبادان می‌آییم و به مردم خدمات رسانی می‌کنیم، افزود: همه خدمات دندانپزشکی در اینجا رایگان است و همه خدمات با ۲۰ دستگاه یونیت دندانپزشکی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: مجموعه پزشکان و کارکنان این گروه جهادی ۴۸ نفر است و روزانه به حدود ۸۰ تا ۱۰۰ نفر خدمات رسانی لازم ارائه می‌شود.

سید رحمان موسوی، مدیر هماهنگی گروه جهادی پزشکان اصفهانی هم در این زمینه گفت: این پزشکان با حضور در درمانگاه تازه تأسیس شهید سلیمانی آبادان خدمت گذار اقشار کم درآمد به ویژه مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و تحت پوشش مؤسسات خیریه شهرستان آبادان هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده باز شاهد حضور دندان‌پزشکان جهادی در شهرستان آبادان خواهیم بود، اظهار کرد: این گروه جهادی دندان‌پزشکان اصفهان دیروز ۲۳ اسفند کار خود را در شهرستان آبادان آغاز کرده و تا ۲۵ اسفند به کار خود را ادامه خواهند داد.

موسوی از همه سازمان‌ها و کسانی که در این اقدام جهادی و خداپسندانه همکاری کردند، قدر دانی کرد.

کد خبر 6055312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha