۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

امام جمعه دیباج:

احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد از موفقیت‌های سال ۱۴۰۲ است

احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد از موفقیت‌های سال ۱۴۰۲ است

دامغان- امام جمعه دیباج ضمن ارزیابی اقدامات دولت و مجلس در سال جاری، گفت: احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد از موفقیت‌های سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در خطبه‌های نخستین نماز جمعه ماه رمضان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) ضمن اشاره به ارزیابی از شعار سال و اقداماتی که مجلس و دولت صورت داده‌اند، بیان کرد: به صورت کلی آمارها و ارقام نشان می‌دهد که قوای سه گانه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ موفق عمل کرده‌اند.

وی راه اندازی بنگاه‌های اقتصادی راکد را یکی از موفقیت‌های نظام در سال جاری دانست و تاکید کرد: برداشتن بخشی از موانع تولید از دیگر اقدامات خوبی است که در سال جاری شاهد اجرای آنها از سوی مسئولان بودیم.

امام جمعه شهر دیباج با اشاره به اینکه این اقدامات باعث رشد بالای پنج درصد در اقتصاد شده است، گفت: در مهار تورم هم اگر چه اقدامات مناسبی صورت گرفته ولی هنوز به وضع پایدار نرسیده‌ایم. لذا نیاز است که مسئولان همتی مضاعف در این ارتباط داشته باشند

قریب بلوک با بیان اینکه اقدامات دولتمردان باید به سمتی برود که بر سر سفره‌ها دیده شود، تاکید کرد: در سال جدید هم حل مسأله معیشت مسأله اول کشور باشد.

وی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره داشت و افزود: انسان دارای سه شأن مادی، ملائکه اللهی و خلیفه اللهی است لذا غذای شأن مادی، آب و نان است و غذای شأن ملائکه اللهی، علم و معرفت و حکمت است ولی غذای خلیفه اللهی یاد و ذکر خدا محسوب می‌شود.

امام جمعه دیباج بیان کرد: مشکلات تمدن غرب فاصله گرفتن از یاد خدا است که هم برای خودشان و هم کشورهای جهان بحران ایجاد کرد.

کد خبر 6055710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha