۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۶

شهردار شیراز:

سه هزار پرسنل شهرداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران شیراز هستند

سه هزار پرسنل شهرداری آماده خدمات‌رسانی به مسافران شیراز هستند

شیراز - شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز با سه هزار پرسنل به‌صورت آماده‌باش در خدمت مهمانان و مسافران نوروزی است که پیش‌بینی می‌شود امسال تعدادشان به حدود دو میلیون نفر برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن اسدی بعد از ظهر شنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان شیراز که با حضور مسئولین استانی و شهری در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار شد بیان کرد: شهرداری شیراز با سه هزار پرسنل به‌صورت آماده‌باش در خدمت حدود دو میلیون مسافری خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود امسال مهمان شیراز شوند.

شهردار شیراز بیان کرد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته شیراز میزبان بیش از ۲ میلیون نفر مسافر خواهد بود و با توجه به اینکه شهرداری شیراز به‌عنوان دستگاه برتر در سطح کشور در ستاد خدمات سفر معرفی‌شده امسال نیز تلاش خواهد کرد بهترین خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه دهد.

اسدی از همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها خواست با ظرفیت کامل به خدمات‌رسانی و مدیریت مسافرت‌های نوروزی بپردازند و از اداره کل آموزش‌وپرورش نیز خواست با در نظر گرفتن مدارسی اطراف اماکن گردشگری برای استفاده به‌عنوان پارکینگ در کنترل ترافیک و نظم و انضباط برای خدمات‌رسانی به شهرداری کمک کند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها ازجمله دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نیز در میزبانی از مسافران فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های همه بخش‌های شهرداری، عنوان کرد: شهرداری شیراز با سه هزار پرسنل به‌صورت آماده‌باش در خدمت مهمانان و مسافران نوروزی است.

کد خبر 6056523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha