۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

یک مسوول در استانداری خراسان رضوی خبرداد؛

ورود بیش از ۲ میلیون زائر به مشهد

ورود بیش از ۲ میلیون زائر به مشهد

مشهد- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا صبح امروز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۳۷۳ زایر وارد مشهد شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد صبح دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۱۷ هزار و ۲۲ زائر هوایی، ۲۲۵ هزار و ۴۵ زائر از طریق ریلی، جاده‌ای عمومی ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ زائر و جاده‌ای شخصی یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۴۳ نفر وارد مشهد شده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۸ درصد کل اقامت استان تا صبح امروز تکمیل شده است، ادامه داد: ۳۶ درصد اقامت رسمی، ۳۲ درصد اقامت موقت و تاکنون اقامت اضطراری نداشتیم.

وی سهم اقامت توسط زائرین در مشهد را ۳۷ درصد عنوان و ادامه داد: ۳۲ درصد اقامت موقت و بقیه از طریق اقامت رسمی مورد استفاده قرار گرفت.

گنابادی نژاد همچنین گفت: اسکان از اولویت‌های جدی ماست و امروز و فردا بارش باران پیش بینی شده است و آمادگی هر چه بیشتر ظرفیت‌های اسکان بررسی شده و جاهایی که نیاز به تذکر داشت انجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه باید زائران بلیط را از مبادی رسمی تهیه کنند، گفت: مسافران تا ۲۵ فروردین بلیط رفت و برگشت تهیه کنند تا در هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان کرد: در حوزه تأمین و تنظیم و نظارت بازار، تأمین اقلام بویژه گوشت مرغ، قرمز، شکر، میوه و خصوصاً آرد توجه ویژه شده است.

کد خبر 6057953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha