۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی:

۵۸ گروه رسانه ای در استان مرکزی شناسایی شده است

۵۸ گروه رسانه ای در استان مرکزی شناسایی شده است

اراک- مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی گفت: ۵۸ گروه رسانه ای در استان مرکزی شناسایی شده که ۳۵ گروه در شهرستان اراک فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساجدی‌فر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طراحی فضای مرکز ماهور این استان در کمترین زمان ممکن اجرایی شد، گفت: مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع راه اندازی شد که این طرح اقدامی مهم در راستای ارتقا و تقویت اهالی رسانه است.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی افزود: این مجموعه در چهار بخش باشگاه فکری نوش اندیش، آموزش حرفه‌ای رسانه، عملیات رسانه و مرکز رشد رسانه زیر نظر پارک علم و فناوری و تنها مرکز رشد تخصصی رسانه در کشور ایجاد شده است.

ساجدی‌فر گفت: این مرکز از گروه‌های رسانه‌ای که ایده‌های نو داشته باشند حمایت می‌کند و طرح‌های ارائه شده باید ظرف ۶ ماه عملیاتی شود، همچنین مرکز رشد تخصصی در طبقه سوم این مرکز ایجاد شده و فعالیت آن پس از نوروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه فکری نوش اندیش مرکز ماهور پاتوقی برای اهالی رسانه است و در گذشته این فضا وجود نداشت و در این بخش نشست‌های تحلیل و بررسی نیز برگزار می‌شود وآموزش‌های نو مصاحبه‌های میدانی به صورت ویژه در این مرکز دنبال می‌شود.

مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی افزود: با توجه به ظرفیت محدود سینمایی در استان، نمایندگی از سازمان سینمایی عمار و اوج اخذ و به رابطین داده شده تا فیلم‌های سینمایی برای خانواده‌ها و کودکان با حداقل هزینه و تخفیف ۸۰ درصدی اکران شود.

ساجدی تصریح کرد :۱۱۰ پایه بنر و بیلبورد برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان مرکزی وجود دارد و نقشه واحدی برای آنها در سامانه بارگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ کانال فضای مجازی و ۷۸ کنشگر مجازی تاکنون در استان مرکزی شناسایی و در فهرست بانک جامع قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: ۵۸ گروه رسانه‌ای نیز در استان مرکزی شناسایی شده که ۳۵ گروه آن در شهرستان اراک هستند.

کد خبر 6058236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha