۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه:

گرانفروشی و تقلب مواد غذایی در کرمانشاه تاوان داشت

گرانفروشی و تقلب مواد غذایی در کرمانشاه تاوان داشت

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت یک فروشگاه مواد غذایی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این فروشگاه محکوم به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال شد.

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره و اظهار کرد: در این راستا، پرونده گرانفروشی گوشت و مرغ به ارزش ۸۵۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بازرسان سازمان صمت پس از کشف تخلف گرانفروشی و تقلب، گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

شاهی در پایان سخنانش با اشاره به محکومیت این فروشگاه مواد غذایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6059400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      جریمه واسه اونها چیزی نیست کافیه دو روز ازاد باشه و دهن بازرسان ببینه از مردم بیچاره مصرف کننده درش میاره راست میکینو مبارزه میکنین با گرانفروشی همه اجناس بین مردم تقسیم و مغازه را ۶ماه پلمپ کن تعارف نکن جریمه این رقمی واسه اینها چیزی نیست