۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲

نماینده منتخب بهارستان در مجلس:

تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد

تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد

بهارستان- نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قشقاوی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت بیمارستان نیمه کاره رها شده نسیم شهر در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل بیمارستان نسیم شهر برای مردم بهارستان ضرورت دارد.

وی افزود: این بیمارستان با توجه به جمعیت شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان از نیازهای اساسی این منطقه است و تکمیل آن می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه باشد.

نماینده منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری‌های خود برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین و خیرین، شاهد افتتاح و بهره برداری از بیمارستان نسیم شهر در آینده نزدیک باشیم.

بر اساس این گزارش، قشقاوی در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولین، از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این مرکز درمانی قرار گرفت.

حسین خانمحمدی رئیس انجمن خیرین سلامت بهارستان نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستان نسیم شهر ارائه داد و به تشریح مشکلات و موانع تکمیل این پروژه پرداخت.

کد خبر 6063638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha