۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد

آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد

محمودآباد- فرمانده انتظامی مازندران از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی شش هزار متر از آن زمین‌های شهرستان محمودآباد به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی حریم شهری شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ در شهرستان محمودآباد پس از شناسایی زمین‌های مذکور با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی، حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین‌ها، ۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که به صورت، سنگ ریزی تفکیک و احداث دیوار تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6063735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      3 1
      هر روز خبرهای بد .میشنویم ....یک عده دارند زمینهای کشاورزی را از بین میبرند....تبذیل به مسکونی میکنند .چرا .چون پول بیشتری به جیب بزنند....وزمینهای زراغی .شالیزارها .کم وکمتر میشود .....ای کاش جلوی این کار گرفته شود ...به فکر فردا باشند.
      • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
        0 0
        این همه زمین تو کویر یزد اصفهان سمنان خراسان داریم چرا زمینهای کشاورزی ازبین میبرید مرض دارین
    • سید IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      چرا جهاد محمودآبادی سلیقه ای عمل میکنه؟؟؟؟؟؟؟
    • مانیا DE ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      4 1
      در محمود اباد و شاید کل مازندران پارتی بازی شدید و رشوه خواری ادارات باعث شده که یکعده که پارتی و پول دارند بتوانند هر کار غیر قانونی در رابطه با زمین ها انجام بدهند
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      1 1
      یه عده هم از همین دیوار کشی ها باج میگیرند و چشمانشان را می‌بندند و بهترین زمینهای کشور را صاحب می‌شوند بدون هزینه، زمین را تخریب میکنید اشکال ندارد حداقل نخاله آن را هم جمع کنید این چه نوع آزاد سازی هست نه مسکونی ونه کشاورزی بعد میگن فلان محله کارتون خواب زیاد شده
    • ناشناس IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      4 1
      وقتی قیمت همه چی سر به فلک میرسه و کشاورز نمیتونه پول سم و کود و کارگر خودشو از برنج در بیاره و دوسال قیمت برنج ثابت بمونه و فروش نره . کشاورز مجبوره که زمینشو تغییر کاربری بده و بصورت مسکونی بفروشه تا بتونه زندگیشو پیش ببره