۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۳

رییس محیط زیست آستارا خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا

انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا

آستارا- رییس اداره حفاظت محیط‌ زیست آستارا از امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری با مرزبانی این شهرستان برای ارتقای سطح حفاظتی مناطق تحت مدیریت خبر داد.

محمدرضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از تنوع زیستی، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حیات وحش و شکار و صید غیر مجاز در سطح مناطق تحت مدیریت و در جهت همکاری و هماهنگی و استفاده مطلوب و مؤثر از نیروها، طی جلسه‌ای با جانشین ناوگروه شناوری و فرمانده گروهان مرزی آستارا تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه تنظیم و به امضا طرفین رسید.

وی افزود: تا بر اساس مفاد این تفاهم نامه اقدامات مشارکتی لازم جهت حفظ و حراست از مناطق، برخورد با قاچاقچیان انفال و متخلفان زیست محیطی انجام می‌گیرد.

سلامی ریک ضمن قدردانی از همکاری‌های مرزبانی شهرستان آستارا طی سال گذشته در برخورد با متخلفان زیست محیطی گفت: با توافقات صورت گرفته در این جلسه از عوامل مجموعه مرزبانی درخواست شد در صورت مشاهده و وجود هر گونه آلودگی‌های زیست محیطی در حوزه‌های آب، خاک و هوا، تخریب و شکار و صید موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به محیط زیست اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از این تخلفات به عمل آید.

کد خبر 6064557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha