۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

محفل «امام حسنی‌ها» به نقطه عطفی در برنامه‌های قرآنی تبدیل شد

محفل «امام حسنی‌ها» به نقطه عطفی در برنامه‌های قرآنی تبدیل شد

خرم‌آباد - مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد: «محفل امام حسنی‌ها» به یک نقطه عطف در برنامه‌های قرآنی و اهل‌بیت تبدیل شد.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری محفل «امام حسنی‌ها» در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: جذابیت یکی از نکات مثبت برگزاری این محفل بود.

وی با بیان اینکه این برنامه و محفل علاوه بر جذابیتی که داشت بانشاط بود، عنوان کرد: قرائت قرآن و محوریت قرآن یکی دیگر از ویژگی‌های این محفل و همچنین برنامه‌های ماه مبارک رمضان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه مدل برگزاری برنامه «محفل امام حسنی‌ها» یک مدل خاص و جدید بود، گفت: احساس من این بود که این برنامه بافاصله نسبت به برنامه‌های دیگری ازاین‌دست که در مناسبت‌های دیگری و به‌خصوص امسال برگزار شد، جلوتر بود.

حجت‌الاسلام قدرتی با تأکید بر اینکه حضور افراد در طیف‌های مختلف در محفل «امام حسنی‌ها» به عینه دیده می‌شد، افزود: این برنامه «محفل امام حسنی‌ها» یک نقطه عطف ویژه در حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) بود.

وی گفت: این رویداد و برنامه، ذائقه‌سازی دراین‌رابطه در بین مردم و مخاطب را ویژه شروع کرد و به یک نقطه عطف در این حوزه تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر لزوم گسترش این گونه برنامه‌ها بر محوریت قرآن و اهل‌بیت (ع) در جامعه، عنوان کرد: امسال شاهد بودیم که این محفل با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

حجت‌الاسلام قدرتی با تأکید بر لزوم محتواسازی این گونه برنامه‌ها، بیان داشت: محفل «امام حسنی‌ها» قابلیت تکرار دارد چرا که شاهد استقبال مردم و به‌خصوص نسل جوان و نوجوان از آن بودیم.

کد خبر 6065103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha