۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد؛

️اجرای طرح نوروزی پاکسازی نقاط آلوده همدان از معتادان متجاهر

️اجرای طرح نوروزی پاکسازی نقاط آلوده همدان از  معتادان متجاهر

همدان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای طرح نوروزی پاکسازی نقاط آلوده از خرده فروشان و معتادان متجاهر و لامکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس عزیزی در تشریح این خبر گفت: از آنجایی‌که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی در ایام نوروز جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و پاکسازی محلات از لوث وجودی این دسته از افراد است که برابر سوابق موجود بخشی از جرایم خرد مانند سرقت‌ها و.. توسط آنها صورت گرفته، پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبه در این ایام نوروز اقدام به اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی نقاط آلوده استان همدان از لوث وجودی خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تابعه کرد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۶۰ قاچاقچی و خرده فروش با کشف مقدار بیش از ۱۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند و نیز تعداد ۶۴۹ معتاد و معتاد متجاهر در این طرح دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در پایان گفت: تشدید برخورد با خرده فروشان و طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و استان همدان از لحاظ سلامت اجتماعی یکی از برترین مراکز استان‌ها در سطح کشور است.

کد خبر 6066046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی اصغر مجید ی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 0
      طرح بی فایده و مزخرف
    • US ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      در پایانه بزرگ همدان ۶ راننده تاکسی معتاد متظاهر هستند که درعالم نئشگی یا خماری عربدکشی و فحاشی ناموسی و مزاحمت و قلدری میکنند و آبروی مردم شریف همدان را جلوی مسافرین و مهمانانی از سراسر دنیا وارد پایانه بزرگ همدان میشوند میبرند