۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵

حجت الاسلام احمدی:

اجتماع پرشور علویون نمایشی از دینداری مردم کرمانشاه است

اجتماع پرشور علویون نمایشی از دینداری مردم کرمانشاه است

کرمانشاه- حجت الاسلام یوسف احمدی با اشاره به تقارن روز طبیعت و سالروز شهادت امام علی(ع)، گفت: اجتماع پرشور علویون نمایشی از دینداری مردم کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی در اجتماع بزرگ علویون که بعد از ظهر دوشنبه در میدان طاقبستان برگزار شد، اظهار کرد: استقبال با شکوه اجتماع علویون در کرمانشاه نشان داد مردم کرمانشاه بیش از پیش دیندار هستند و احترام ارزش‌های دینی را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به روایتی در خصوص نبا العظیم، افزود: امیرالمؤمنین وعده داده است که به هنگام سوال و جواب قبر به بالین مؤمنین خواهد آمد.

حجت الاسلام یوسف احمدی تصریح کرد: قلب انسان هر روزه میدان تقابل حق و باطل است.

وی ادامه داد: رسانه دشمن در صدر اسلام قوی عمل می‌کرد و بین علی (ع) و دوستان فاصله ایجاد کردند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: دشمن برای ضربه به دوستان و محبان علی ابن ابیطالب (ع) برنامه ریزی کرده اما به لطف خدا و هوشیاری محبان حضرت این توطئه و برنامه ریزی ها به بن بست خواهد رسید.

وی یادآور شد: حق طلبی و ادامه راه علی (ع) امروز در حمایت از فلسطین مظلوم و خشم در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی است.

حجت الاسلام احمدی گفت: اتفاقات داخلی اسرائیل به فروپاشی این رژیم جعلی منجر خواهد شد و قدرت از غرب به آسیا منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تفکر نو در دنیا به نام مقاومت به سرعت در حال گسترش است و این تفکر مقابل تفکر سلطه‌گری و سلطه جویی خواهد ایستاد، افزود: امروز حماس و مردم در غزه، نجبا عراق، حزب الله لبنان، یمن و دیگر گروه‌های منطقه علمدار پرچم مقاومت هستند.

حجت الاسلام احمدی گفت: تفکر انقلاب اسلامی در راهی که آغاز کرده است پایدار خواهد بود و با تمام قوا در مقابل تفکر استبدادی می‌ایستد.

کد خبر 6066763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha