۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴

باید در ۶ سال آموزش ابتدایی به موضوع پرورش بپردازیم

باید در ۶ سال آموزش ابتدایی به موضوع پرورش بپردازیم

اصفهان- منتخب مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در قالب تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را در حال تدوین هستم تا پرورش را در ابتدا و آموزش را پس از آن داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل ابوترابی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اتفاقات بسیار مبارکی را برای آموزش و پرورش داشته‌ایم و سه قانون بسیار مهم در خصوص ظرفیت‌های مولدسازی و تبدیل به احسن فضای فیزیکی، رتبه‌بندی و مسائل مرتبط با مسائل معنوی معلمان تصویب شد. در هیچ دوره‌ای مجلس در خصوص معلمان اهتمام لازم را نداشته است.

وی ادامه داد: در موضوع ساخت مدارس، همکاری دولت و خیرین در ساخت مدارس موردنظر بوده است و دولت باید نسبت به اعتمادسازی خیرین برای مشارکت در این امر پسندیده ورود محکمی داشته باشد.

ابوترابی اذعان داشت: طرحی در قالب تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را در حال تدوین هستم تا پرورش را در ابتدا و آموزش را پس از آن داشته باشیم و در ۶ سال آموزش ابتدایی به موضوع پرورش بپردازیم و پس از آن به آموزش پرداخته شود و در موضوع آموزش نیز مطالب موردنظر باید متناسب با نیازهای دانش‌آموزان برای زندگی باشد.

منتخب مردمی شهرستان نجف‌آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ۶ سال آموزش متوسطه نیز آموزش باید به برنامه کاری دانش‌آموزان متناسب بااستعداد و رغبت دانش‌آموزان اضافه شود.

کد خبر 6069047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha