۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

دعوت شورای هیئات مذهبی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت شورای هیئات مذهبی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ساری - شورای هیئات مذهبی مازندران از هیئات مذهبی و عموم مردم روزه دار، مومن، انقلابی و ولایتمدار استان برای حضور پرشور و باصلابت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی استان مازندران به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس از هیئات مذهبی و عموم مردم روزه دار، مؤمن، انقلابی و ولایتمدار استان مازندران برای حضور پرشور و باصلابت در راهپیمایی دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: مسلمانان، موحدان و آزادگان جهان، امسال چهل چهارمین سال پیاپی، دعوت حضرت امام خمینی (ره) را لبیک گفته و با گرامیداشت روز جهانی قدس، بار دیگر با آرمان آزادی فلسطین و حذف اسرائیل از صفحه‌ی روزگار، میثاق خود را تجدید می‌کنند.

روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

رخدادهای تلخ و غمبار دنیای امروز، به ویژه منطقه‌ی اسلامی، بیش از پیش آشکار می‌سازد که اعلان روز جهانی قدس، طرحی راهبردی، حرکتی حکیمانه، ابتکاری آینده نگرانه و اقدامی هوشیارانه توسط معمار کبیر انقلاب در جهت بیداری و بسیج عمومی و اتحاد امت اسلامی در تقابل با چپاولگران، دزدان و جنایتکاران بین‌المللی حاکم بر نظام منحوس صهیونیستی بود. استقبال افکار عمومی از روز جهانی قدس و برگزاری همایش جهانی راهپیمایی در قاره‌های مختلف، نه فقط به معنی اعلان موضع مشترک جهانیان برابر غاصبان صهیونیست سرزمین فلسطین، بلکه قیام و رویارویی علیه سیطره فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مشتی یهودی بر ارکان قدرت در نظام سلطه بین‌المللی است.

روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، سازشکاران و حامیان اشغالگری برسد.

اینک در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مسلمان ایران اسلامی یک بار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهد داد و اثبات خواهد کرد همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی است که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

شورای هیئات مذهبی استان مازندران، ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی ومحکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق و نسل کشی در فلسطین با گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور پرشور و شعور هیئات مذهبی استان، در راهپیمایی این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تاکید می‌کند تا همچون گذشته، جمعه ۱۷ فروردین ماه با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود در میان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و نیز از همهٔ اقشار مردم خداجوی استان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد تا با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 6069477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha