۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

آمادگی مجموعه‌های گردشگری مشگین‌شهر برای تعطیلات عید فطر

آمادگی مجموعه‌های گردشگری مشگین‌شهر برای تعطیلات عید فطر

مشگین‌شهر- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مجموعه‌های گردشگری مشگین‌شهر برای پذیرایی از مسافران و گردشگران عید فطر آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر مشگین‌شهر با موضوع تعطیلات عید فطر اظهار کرد: شهرستان مشگین‌شهر به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان و کشور همواره مورد توجه گردشگران بوده و انتظار می‌رود در تعطیلات عید فطر نیز گردشگران بسیاری این شهرستان را برای سفر انتخاب کنند.

وی افزود: مجموعه‌های گردشگری شهرستان آماده پذیرایی از گردشگران هستند و جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است که می‌تواند لحظات خوبی را برای گردشگران رقم بزند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: لازم است که از سوی دستگاه‌های مرتبط شهرستان پویش‌هایی برای پاک‌سازی محیط و نظافت ورودی‌های شهر ایجاد شود و تابلوهای دسترسی مناطق گردشگری و تابلوهای راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: هماهنگی‌های لازم برای تعطیلات عید فطر در شهرستان انجام شده و اقدامات لازم برای تأمین اقلام مورد نیاز، آماده‌سازی مجموعه‌ها و گرامیداشت عید فطر انجام شده است تا شرایط خوبی برای گردشگران ورودی به شهرستان وجود داشته باشد.

شهرام محمدی افزود: از هموطنان دعوت می‌کنیم مشگین‌شهر را برای سفر در بهار و تابستان به ویژه تعطیلات عید فطر انتخاب کنند و در همین راستا بازدید از مراکز و مجموعه‌های گردشگری توسط اداره میراث‌فرهنگی شهرستان به صورت مستمر انجام می‌شود تا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

کد خبر 6072250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha