۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹

وزیر بهداشت خبر داد؛

افزایش حقوق دستیاران پزشکی/ اختصاص بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی

افزایش حقوق دستیاران پزشکی/ اختصاص بودجه ۳ هزار میلیارد تومانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش حقوق دستیاران پزشکی خبر داد و گفت: با مصوبه جدید دولت ۳ هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی در خصوص افزایش حقوق و کارانه دستیاران پزشکی گفت: در هیأت دولت مصوب شد که حقوق دستیاران افزایش یابد و برهمین اساس ۳ همت معادل ۳ هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده شد.

وی افزود: ما در برنامه‌ای که داریم در ابتدا ۱۲ میلیون مجرد و ۱۵ میلیون متأهل را در نظر داریم و به بیمارستان‌ها هم گفته ایم که در برابر عملکرد دستیاران می‌توانند به جز این بودجه، کارانه ای را هم پرداخت کنند.

در همین رابطه ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز گفته است: برای اولین بار است که دولت ردیف بودجه‌ای را برای دستیاران در نظر گرفته است.

وی با اشاره به کارانه دستیاران نیز گفت: تا کنون طبق ضوابط حدود ۱ تا ۱ و نیم میلیون تومان سقف کارانه دستیاران بود اما اکنون با برداشته شده سقف، این کارانه افزایش می‌یابد.

کد خبر 6073106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یوسف IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 0
      با تشکر از انعکاس این خبر. لطفا پیگیر افزایش حقوق اینترنها هم باشید و خبرنگارتان حتما از وزیر پیگیری کنند
      • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
        0 0
        حقوق کارمندان 20 درصد افزایش :)
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 1
      آقای دکترعین اللهی دستور فرماییدمطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان پراخت شود 6ماه اضافه کارنیمه دوم 1402وکارانه 1402
    • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      پس فوق العاده خاص کارکنان زحمتکش و جانفشان بهداشت ودرمان کی برقرار میشود؟؟
      • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
        0 1
        قراربودفوق العاده خاص وزارت بهداشت در1403 برقرارشود واین مهم باید ازطریق وزیرمحترم وهیئت امنا دانشگاهها مصوب شود
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      8 8
      ایران که پزشک سالاری این هم روش پزشکی که استخدامه وحدود ۴۰میلیون حقوق ومزایای و۱۰۰میلیون کارانه میگیره چراباید ساعت ۱۰ صبح بیاد۱۰/۳۰ بره دنبال کارخودش بعدمن نوعی بازی سال سابقه کار ۱۱میلیون حقوقم باشه
      • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
        0 0
        وزارت بهداشت باید ازظرفیت حقوقی هیئت امنا دانشگاههای علوم پزشکی درراستای ارتقاء معیشت وامور رفاهی کارکنان نظام سلامت استفاده نمایند ایا سزاواراست یک کارمند ماهیانه مبلغ بیمه تکمیلی پرداخت نماید ودانشگاه هم هیچ کمکی نکندامید است وزیر محترم بهداشت توجه کامل به معیشت ورفاه کارمندان داشته باشد
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      3 4
      عجبیه که برای کارگران زیر خط فقر هیچوقت پول نیست ولی برای پزشکان به راحتی افزایش چهل و پنج درصدی و کارانه تصویب میشه ! البته طوفان تورمش هم پدر مردم رو در میاره .
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      1 1
      اگرکارمنددانشگاه بیمه تکمیلی نباشد بایددرمراکزدرمانی تابعه وزارت بهداشت پول بدهد واین پسندیده نیست اساسا وزارت بهداشت چه اقدامی برای رفاهیات کارکنان داردتعاونی مسکن وتعاونی مصرف دانشگاه باید همچون مراکزفرهنگیان فعالیت وخدمت نمایند