۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد؛

بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر از محافل انس با قرآن در بیجار

بهره‌مندی بیش از ۱۰۰۰ نفر از محافل انس با قرآن در بیجار

بیجار- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: بیش از یک‌هزار بیجاری از محافل انس با قرآن کریم سطح مساجد و حسینیه و هیات‌های مذهبی در این شهرستان بهره مند شدند.

حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از یک‌هزار نفر از محافل قرآنی که در سطح مساجد، حسینیه و هیأت‌های مذهبی این شهرستان برگزار شده است، بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم با حضور روزه داران بیجاری به صورت روزانه برگزار می‌شد و مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام جمادیان تاکید کرد: همچنین در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارتباط نسل جوان با مفاهیم آموزه‌های دینی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بیجار با برنامه‌ریزی انجام شده محافل انس با قرآن را در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از این جلسات به صورت محافل انس با قرآن ویژه بانوان در منزل و تعداد دیگری نیز در سطح مساجد و مؤسسات قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام جمادیان یادآور شد: قرآن و همچنین عترت دو اصل به یادگار مانده از وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) برای آحاد بشریت و مسلمانان بوده و جزو اصولی هستند که سعادت انسان در دنیا و آخرت را تضمین و موجب رستگاری می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به استقبال پرشور مردم و بالاخص جوانان از این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه جوانان از این محفل استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و ما نیز در صدد هستیم تا فعالیت‌های دینی و قرآنی را بیش از پیش افزایش دهیم و بتوانیم تعداد بیشتری محافل انس با قرآن برگزار کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امروز دشمنان برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در بین جوانان تلاش زیادی انجام می‌دهند که باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

کد خبر 6076598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      ماه رمضان ماه طراوت قرآن است . مانند محرم که ویژگی تبلیغی خود را دارد . رمضان هم باید حضورش رنگ متفاوتی به کشور ببخشد . برنامه سازی لازم دارد . زمینه اش هم که قران است . باید بتوانیم رمضان را هم مثل محرم برنامه بدهیم . باعث کیفیت دینی خواهد بود