۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

بیانیه تبلیغات اسلامی مازندران؛

پاسخ کوبنده سپاه پاسداران سبب شادی قلب مسلمانان شده است

پاسخ کوبنده سپاه پاسداران سبب شادی قلب مسلمانان شده است

ساری- اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران پاسخ کوبنده و غرور آفرین سپاه پاسداران مقتدر و ارتش با صلابت در تنبیه شایسه رژیم غاصب اسراییل را سبب شادی قلب مسلمانان و آزادیخواهان جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی پاسخ کوبنده و مقتدر ایران اسلامی به اسرائیل خبیث آمده است: به فضل خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در عصر رهبری و زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرمانده کل قوا، با دست توانمند فرزندان و سربازان انقلاب اسلامی ایران عزیز، شب گذشته پاسخ کوبنده و غرور آفرین #سپاه پاسداران مقتدر و #ارتش با صلابت #ایران اسلامی، قلب مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را شاد و دنیای استکبار را در سیاهی و تحیر فرو برد.

بی شک این پاسخ کوبنده که وعده آن را امام خامنه ای عزیز در روزهای قبل، به همه دنیا اعلام کرد نشان از اقتدار، پیشرفت و دست برتر سامانه‌های موشکی و هوافضای جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه سربازان و فرماندهان بزرگ این سرزمین است که در سالهای متمادی سختِ تحریمی به آن دست پیدا کرده ایم. این اقتدار را مدیون رشادت‌ها و خون‌های بر زمین ریخته مردانی هستیم که نام آشنای آنها این روزها قلب‌های ما را به سمت ایمان حقیقی و الهی هدایت می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته به همراه مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم #سلیمانی، #شهید احمد متوسلیان، پدر موشکی ایران #شهید تهرانی مقدم و همه شهدای مقاومت، حمایت قاطع خود را از پاسخ شایسته ایران اسلامی به اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام می‌دارد.

کد خبر 6077460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha