۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

فرماندار پارس آباد تاکید کرد؛

صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد

صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد

پارس آباد- فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: صدور اسناد مالکیت روستایی در روستاها و بخش های عشایری پارس آباد سبب تقویت هویت روستایی در این شهرستان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن نهادی انقلابی و برگرفته از بطن مردم است که نقش مهمی را در عمران و آبادانی روستاها دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این نهاد در شهرستان پارس آباد بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی روستاها عامل رشد تولید و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها است که انتظار داریم بنیاد مسکن با همراهی بخشداران و دهیاران و شوراها محور تحول آبادانی شوند.

فرماندار پارس آباد اهمیت مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی را یادآور شد و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت روستایی منجر به تقویت هویت روستایی و عشایری است که در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمران روستایی و زیرسازی و آسفالت معابر صورت گرفت و لازم است این روند ادامه داشته باشد.

جهان بین همچنین بر تحویل اسناد مالکیت روستاهای حاشیه کشت و صنعت و تسریع در روند اجرای پروژه مسکن ملی تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن امسال نیز اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی، مقاوم سازی مسکن روستاییان و سایر پروژه های عمرانی را با اولویت در دستور کار قرار داده تا رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

کد خبر 6077639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha