۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد؛ 

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

بیرجند- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: مردم عزیز و قدرشناس خراسان جنوبی همگام با سایر هم وطنان در چند روز اخیر در قالب تجمعات خودجوش، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی، بغض انباشته و فرو رفته از حدود هفت ماه ظلم و جنایت این رژیم کودک‌کش در غزه را ابراز و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق، از عموم مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد، حضور منسجم و دشمن شکن داشته باشند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، این راهپیمایی در بیرجند از مصلی و مسجد جامع المهدی (عج) تا میدان نماز برگزار می‌شود.

کد خبر 6082103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha