۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز:

ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است

ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است

کرج- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با اشاره به اینکه ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است، گفت: برنامه‌ریزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری ظهر شنبه در نشست کارگروه استانی برنامه‌های تابستان طرح ملی مسجد پایگاه نشاط که در ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد، گفت: سیاستگذاری فرهنگی با محوریت مسجد افق راه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اینکه ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است، مطرح کرد: برنامه‌ریزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف مبنایی سالانه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که با هم اندیشی و همفکری تمامی عناصر به ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف ترسیم شده در ستاد کانون‌های مساجد در غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد دینی و خودسازی معرفتی همراه است، افزود: تقویم فرهنگی منسجم و جریان محور با بهره گیری از نظرات مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه اوقات فراغت اثرگذاری بالایی در رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مسجدی دارد.

حجت‌الاسلام شکری تصریح کرد: آسیب شناسی فرهنگی از جمله رویکردهای مبنایی در روند برپایی اوقات فراغت بوده و هم اندیشی با کارشناسان خبره و توانمند فرهنگی بستری برای رشد فرهنگی و معرفتی است. نگاه و افق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ایجاد زیرساخت‌های منسجم راهبردی برای پاسخگویی در عرصه مختلف است.

کد خبر 6083626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha